Nowa wersja BizPlatform 4.2 czyli zestawu biznesowych
aplikacji BizCRM, BizDoc, BizHelpdesk, BizInfo i BizProject zawiera wiele
funkcjonalności zgodnie z wymaganiami rozwijającego się polskiego rynku. Dla
naszych Klientów ulepszyliśmy nasze aplikacje i moduły.
BizCRM – zarządzanie relacjami z firmami zewnętrznymi (klientami, dostawcami, partnerami)
Wprowadzono sprawdzanie poprawności pól NIP i REGON, jednak
to użytkownik decyduje czy zapisać dane.
Kalendarz z rezerwacją zasobów, potwierdzaniem obecności
zaproszonych osób, przypominaniem terminów.
Dostępna jest pełna obsługa całego procesu sprzedażowego,
tj. proces: Zapytanie -> Oferta -> Zamówienia -> Sprzedaż. Zapytanie od Klienta może zostać błyskawicznie
przekształcone w Ofertę, która po akceptacji Klienta stanie się Zamówieniem.
Oferty można tworzyć również bez formalnych zapytań, kilkoma kliknięciami,
korzystając z danych wcześniej wprowadzonych w module Asortymentu (struktura
drzewiasta, jednostki, ceny, rabaty, stawki VAT, itp.) . Możliwe jest
określenie dwóch handlowców zajmujących się daną sprzedażą.
Możliwe jest generowanie oferty szablonowej z
predefiniowanymi polami (tagami) oraz właściwymi stopkami i nagłówkami .
Stworzony PDF można wysłać pod wskazany adres od razu z BizCRM co zostanie
odnotowane przez system i pozwoli uniknąć pytań „czy, kto i kiedy wysłał
ofertę”!
Mailing pozwala na przeprowadzanie kampanii marketingowych
oraz sprzedażowych w oparciu o dane pochodzące z innych modułów BizCRM. Z
modułu Osoby lub Klienci generowana jest lista adresów e-mail, na które
wysyłany jest wspólna wiadomość – o jednej treści wg ustalonych szablonów i
tagów, aczkolwiek wysłana jednym kliknięciem.
BizInfo – przepływ informacji w organizacji
Moduł urlopów i nieobecności umożliwia składanie wniosków i
akceptacje przez przełożonego. M.in. określać można typ urlopu (wypoczynkowy
tj. płatny, okolicznościowy, na żądanie, zdrowotny) jak też L4 czyli zwolnienie
chorobowe oraz osoby na zastępstwo.
System automatycznie wylicza ile dni urlopu płatnego i na
żądanie jeszcze pozostało.
Graficzne kolorowe przedstawienie stanu urlopów pracownika na
kalendarzu.
Kalendarz urlopów i nieobecności - przykład
BizDoc – obieg dokumentów w organizacji
Mocno przebudowany zestaw umożliwiający budowanie ścieżek
obiegów tak, aby zapewnić przepływ dokumentów w oczekiwanym kierunku i tylko do
osób, które mają faktycznie wykonać pracę na dokumencie (formularzu, pliku lub zbiorze
plików).
Możliwe jest określenie konkretnych osób lub ról, które
wezmą udział w obiegu oraz stanów i akcji przechodzenia pomiędzy nimi.
Wprowadzono czas sugerowany wykonania akcji i możliwą automatyczną akcję
alternatywną po jego przekroczeniu. Autor obiegu (wnioskodawca) otrzymuje link
z przypomnieniem, że "Dzisiaj jest dzień wygasania” aby mógł podjąć
decyzję czy nadal jest sens dalej procesować obieg tego dokumentu.
Integracja z Microsoft Word i Excel 2003/2007. Daje to
możliwość poprzez makra Office zapisywania plików DOC/DOCX oraz XLS/XLSX bezpośrednio
w miejsca w BizPlatform, z których zostały pobrane.
Wbudowany własny klient pocztowy umożliwia odbieranie i
wysyłanie poczty elektronicznej pod adresy zapisane w BizCRM (firmy, osoby)
oraz rejestrowanie całej tej korespondencji elektronicznej. W BizCRM możliwe
jest automatyczne rozpoznawanie nadawców i podpinanie przychodzących maili do
kartoteki konkretnego klienta.
BizHelpdesk - obsługa zgłoszeń serwisowych i zapytań klientów
Powstała i będzie rozwijana specjalizowana aplikacja do
zgłaszania przez end-userów zgłoszeń serwisowych, próśb i pomysłów. Użytkownik
wybiera kategorię, z którą ma problem, a zgłoszenie trafi do właściwego
specjalisty.
BizProject – zarządzanie zadaniami i projektami
BizProject umożliwia definiowanie projektów, etapów,
podetapów, powiązań logicznych między nimi oraz zespołów projektowych. Osoba
zakładająca projekt staje się automatycznie Kierownikiem Projektu i to ona
określa etapy (dawne Funkcjonalności w Taskach) oraz zasoby ludzkie i rzeczowe
(np. sale, wyjazdy, hotele).
Moduł Budżetowania projektu umożliwia przypisanie stawek
(pensji) do osób (pracowników lub stanowisk) biorących udział w projekcie jak
też monitorowanie ile już budżetu zostało wykorzystane. Mogą być też dodawane
koszta rzeczowe.
Diagram Gantta czyli graficzne przedstawienie powiązań zadań
oraz rozplanowanie ich w czasie. Można generować diagram dla wszystkich etapów,
wszystkich zadań lub zadań w wybranym etapie.

Diagram Gantta - przykład
Zapraszamy do kontaktu w sprawie szczegółów i prezentacji aplikacji.
Zespół BizPlatform