Korzyści dla firmy
- uporządkowanie i usystematyzowanie wiedzy o klientach i osobach kontaktowych,
- zintegrowanie wiedzy o klientach i produktach z różnych systemów i udostępnienie jej poszczególnym grupom użytkowników w danej firmie i poza nią.
- wsparcie sprzedaży – procesu planowania, składania ofert, prowadzenia negocjacji, podpisywania kontraktów,
- zarządzanie sprzedażą – ludźmi, procesami, zasobami,
- wsparcie obsługi klienta – przed- i posprzedażowej,
- baza wiedzy o produktach oferowanych i już zakupionych przez poszczególnych klientów,
- wsparcie marketingu i innych działów współpracujących z dostawcami i odbiorcami,
- ułatwienie pracy hotline, telemarketerów i innych działów bazujących na danych o klientach,
Korzyści dla pracowników działu handlowego
- wsparcie i usystematyzowanie codziennej pracy handlowców,
- podniesienie efektywności działań sprzedażowych
- korzystanie z BizCRM nie wymaga szkolenia, ponieważ aplikacja jest prosta i intuicyjna w obsłudze,
- zintegrowany z innymi aplikacjami zewnętrznymi i BizPlatform np. kalendarz, zarządzanie projektami, helpdesk, dzięki czemu nie trzeba wpisywać informacji wielokrotnie i jest spójna szata graficzna
Korzyści dla administratorów systemu
- Łatwość administracji poprzez elastyczne mechanizmy dostosowania CRM do potrzeb firmy tj. całkowita kontrola nad dostępnymi polami, wyglądem formularzy, uprawnieniami użytkowników,
- Praca przez przeglądarkę, dzięki czemu nie trzeba instalować aplikacji na każdym komputerze oddzielnie,
- Otwartość platformy - prosto można dodać nowe funkcjonalności pojawiające się wraz z rozwojem firmy
Korzyści dla kadry zarządzającej
- Natychmiastowy dostęp do wszystkich informacji z CRM w czasie rzeczywistym
- Nieograniczone możliwości raportowania pracy handlowców
- Prostota obsługi
- Niskie koszty wdrażania dla nowych pracowników
- Elastyczna licencja na system - możliwość uruchamiania wielokrotnego aplikacja na platformie
|