Korzyści dla pracowników
  • większość dokumentów jest w wersji elektronicznej i można je łatwo odnaleźć w systemie i przypisane do poszczególnych osób,
  • dostęp do uporządkowanych dokumentów z panelu użytkownika a nie poprzez foldery na dysku,
  • usprawniona akceptacja dokumentów,
  • wiedza na bieżąco u kogo znajduje się dany dokument, kto nad nim pracuje lub kto powinien go zaakceptować,
  • prostota i intuicyjność w obsłudze systemu,
  • brak konieczności przeprowadzania szkoleń z systemu.

Korzyści dla administratorów
  • brak konieczności instalowania oprogramowania i aktualizacji na każdym komputerze w firmie, ponieważ aplikacja działa poprzez przeglądarkę internetową,
  • prosty mechanizm nadawania uprawnień użytkownikom,
  • płynna integracja z systemami zewnętrznymi np. system księgowy oraz z pozostałymi aplikacjami z rodziny BizPlatform,
  • intuicyjny interfejs - brak konieczności przeprowadzania szkoleń i wdrażania użytkowników.

Korzyści dla kadry zarządzającej
  • dostęp do informacji gdzie znajduje się dany dokument,
  • mniej papierowych dokumentów krążących po firmie,
  • natychmiastowa informacja o opóźnieniach w obiegach,
  • natychmiastowa informacja o dokumentach, których przetwarzanie trwa zbyt długo,
  • akceptacja zbiorcza dla dokumentów,
  • rozbudowane statystyki i raporty,
  • alerty o sytuacjach niestandardowych występujących w obiegach,
  • z firmy nie wychodzą na zewnątrz niezaakceptowane dokumenty.