Moduł DOKUMENTY

Moduł służy do przechowywania i zarządzania wiedzą zgromadzoną w firmie. Główne funkcje:
  • przechowywanie dowolnej liczby dokumentów,
  • katalogowanie wiedzy według tematów, działów, typów itp.,
  • wersjonowanie dokumentów,
  • dowolne nadawanie praw użytkownikom do dokumentów,
  • potwierdzenia mailowe o zamieszczeniu/modyfikacji dokumentów,
  • historia dokumentu – publikacji, modyfikacji i odczytu przez konkretnych użytkowników,
  • pełnotekstowe wyszukiwanie w treści dokumentów.

Moduł ŚCIEŻKI OBIEGU DOKUMENTÓW

Jest to moduł dynamiczny, umożliwiający budowanie ścieżek tak, aby zapewnić przepływ dokumentów w oczekiwanym kierunku i tylko do osób, które mają faktycznie wykonać pracę na dokumencie. Podstawowe funkcje:
  • tworzenie dowolnie skomplikowanych ścieżek obiegów,
  • integracja obiegu z urządzeniami (faks, skaner, e-mail),
  • integracja z aplikacjami i modułami BizPlatform,
  • bezpieczeństwo i elastyczny system uprawnień.

Dzięki elastyczności rozwiązania obieg umożliwia wyeliminowanie w dużej mierze użycia papieru w firmie oraz wysyłania dokumentów i plików drogą mailową.

Integracja z aplikacjami BizPlatform

  • wczytywanie dokumentów do obiegu z BizCRM np. oferty, dokumenty klienta,
  • integracja z BizHelpesk lub BizProject - możliwość przeprowadzania obiegu dokumentów ze zgłoszeń/ zadań,
  • dokumenty statyczne - możliwość publikowania w organizacji dokumentów, takich jak: procedury nowości, regulaminy, umowy, dokumenty wzorcowe,
  • integracja z kalendarzem - możliwość wyświetlania informacji o konieczności podjęcia akcji związanej z dokumentem w kalendarzu użytkownika.