Moduł DOKUMENTY
Moduł służy do przechowywania i zarządzania wiedzą zgromadzoną w firmie. Główne funkcje:
-
przechowywanie dowolnej liczby dokumentów,
- katalogowanie wiedzy według tematów, działów, typów itp.,
- wersjonowanie dokumentów,
- dowolne nadawanie praw użytkownikom do dokumentów,
- potwierdzenia mailowe o zamieszczeniu/modyfikacji dokumentów,
- historia dokumentu – publikacji, modyfikacji i odczytu przez konkretnych użytkowników,
- pełnotekstowe wyszukiwanie w treści dokumentów.
Moduł ŚCIEŻKI OBIEGU DOKUMENTÓW
Jest to moduł dynamiczny, umożliwiający budowanie ścieżek tak, aby zapewnić przepływ dokumentów w oczekiwanym kierunku i tylko do osób, które mają faktycznie wykonać pracę na dokumencie. Podstawowe funkcje:
- tworzenie dowolnie skomplikowanych ścieżek obiegów,
-
integracja obiegu z urządzeniami (faks, skaner, e-mail),
- integracja z aplikacjami i modułami BizPlatform,
- bezpieczeństwo i elastyczny system uprawnień.
Dzięki elastyczności rozwiązania obieg umożliwia wyeliminowanie w dużej mierze użycia papieru w firmie oraz wysyłania dokumentów i plików drogą mailową.
Integracja z aplikacjami BizPlatform
-
wczytywanie dokumentów do obiegu z BizCRM np. oferty, dokumenty klienta,
-
integracja z BizHelpesk lub BizProject - możliwość przeprowadzania obiegu dokumentów ze zgłoszeń/ zadań,
- dokumenty statyczne - możliwość publikowania w organizacji dokumentów, takich jak: procedury nowości, regulaminy, umowy, dokumenty wzorcowe,
-
integracja z kalendarzem - możliwość wyświetlania informacji o konieczności podjęcia akcji związanej z dokumentem w kalendarzu użytkownika.