Moduł PROJEKTY
Definiowanie projektów, etapów, podetapów, powiązań logicznych między nimi oraz dopisanie budżetu i zespołów projektowych. Dzięki temu można kontrolować definicję projektu, użytkowników platformy, którzy są przypisani do danego projektu, ustalać klientów, których projekt dotyczy itp.
Moduł CZAS ŻYCIA PROJEKTÓW
Zarządzanie czasem życia projektu, zarządzaniem terminami wykonywania poszczególnych elementów projektu.
Moduł ZADANIA PROJEKTOWE
Zadania umożliwiają bieżące zarządzanie projektem. Można je dopisac do projektów, etapów etapów. Dzięki nim możliwe jest kontrolowanie postępów prac nad danym projektem. Każde zadanie może być przypisany do dowolnego podetapu projektu, osoby, która bierze w nim udział i budżetu.
Moduł ALERTY MAILOWE
Wszystkie powiadomienia związane z projektem lub zadaniami są wysyłane drogą mailową do odpowiednich użytkowników. Dzięki temu można na bieżąco kontrolować proces realizacji projektu.
Moduł UŻYTKOWNICY
Moduł umożliwia nadawanie uprawnień użytkownikom, przypisywanie im ról w projektach, definiowanie grup
użytkowników.
Moduł STATYSTYKI / RAPORTY
Śledzenie postępu prac nad projektem. Sprawdzanie, co zostało wykonane w danej jednostce czasu. Kontrola pracowników z godzin poświęconych na wykonywania określonych operacji.