Dyrektor serwisu ma za zadanie optymalnie kierować posiadanymi zasobami (ludzie, sprzęt, oprogramowanie), aby spełniać oczekiwania użytkowników wewnątrz organizacji jak też klientów zewnętrznych. Jednocześnie musi efektywnie zarządzać wykorzystaniem czasu i kompetencji pracowników oraz dostawców.
System informatyczny może wspomóc dyrektora serwisu zapewniając:
- Jedno centralne repozytorium wszystkich relacji z klientami
- Helpdesk z dostępem online do samodzielnego dokonywania zgłoszeń przez użytkowników, z walidacją numerów seryjnych, kolejkowaniem zgłoszeń, katalogowaniem zgłoszeń podobnych
- Bazę wiedzy z przyczynami najczęstszych problemów i stosowanych działających rozwiązań
- Bazy serwowanego sprzętu i oprogramowania a także klientów i użytkowników oraz warunków świadczenia im serwisu
- Automatyzację powtarzalnych i rutynowych czynności w ramach działań wsparcia technicznego i codziennej obsługi serwisowej
- Automatyczne rozliczanie zleceń i spełnienia warunków umów SLA (Service Level Agreement)
- Kalendarz do efektywnego zarządzanie czasem pracy serwisantów i planowaniem wizyt
- Mechanizm generowania raportów.
Dla dyrektora serwisu proponujemy nasze rozwiązania
BizPlatform, w szczególności
BizCRM oraz
BizHelpdesk.