Korzyści z wprowadzenia BizIntranetu:
- poprawa przepływu informacji w firmie,
- kontrola jakości informacji obiegających firmę,
- pewność aktualności danych, którymi posługują się pracownicy,
- bezpieczeństwo dostępu do informacji przez poszczególne poziomy pracowników,
- bezpośrednio dostęp do kluczowych danych ważnych na danym stanowisku pracy,
- narzędzie dystrybucji informacji (informowanie o procedurach i kontrola ich przeczytania),
- personalizacja dostępu do informacji niezbędnych,
- narzędzie komunikowania się pracowników oddalonych od siebie i od centrali,
- budowa corporate identity poprzez ujednolicenie dokumentów,
- narzędzie dbania o jakość pracy w tym ISO,
- niwelacja niepotrzebnych dokumentów papierowych,
- przyspieszenie informowania pracowników o ważnych sprawach,
- możliwość archiwizowania wiedzy dotychczas rozproszonej,
- jedno logowanie do kilku systemów, które są zintegrowane z BizIntranetem i wyświetlają informacje potrzebne konkretnemu użytkownikowi.