Najczęściej wykorzystywane moduły w BizIntranet:
  • lista pracowników z danymi kontaktowymi i informacją o ich obecności w firmie,
  • baza wiedzy o firmie: struktura firmy, dane kontaktowe do działów, oddziałów regionalnych, struktura organizacyjna i zakresy odpowiedzialności,
  • baza wiedzy o pracownikach np. moduł kadrowy, urlopów, szkoleń, rekrutacyjny,
  • baza dokumentów firmowych, rejestrowych, regulaminów, dokumentów marketingowych,
  • baza klientów tzw. CRM-y,
  • baza produktów: opisy, materiały promocyjne, cenniki,
  • dynamiczne formularze np. wnioski urlopowe, szkoleniowe, zamówienia, raporty,
  • rezerwacja zasobów np. sale spotkań, rzutnik
  • wymiana informacji pomiędzy działami np. sprzedaży i marketingu, finansów, zasobów ludzkich,
  • relacje inwestorskie i prasowe
  • informacje z życia firmy: biuletyny informacyjne, nowości, galerie zdjęć, forum dyskusyjne
  • baza wiedzy dla nowych pracowników: FAQ, forum, dokumenty, lista pracowników